Karl Otto Lagerfeld gimęs paprastoje šeimoje Vokietijoje, sugebėjo iškelti į aukštumas ne tik tokio populiarumo prekės ženklus kaip Chanel, Fendi, bet ir sukūrė savo prekės ženklą pripažintą visame pasaulyje. Karl nuo pat vaikystės mėgo kurti eskizus, domėjosi vaizduojamuoju menu. Jis teigė, kad lankydamasis Kunsthalle Hamburg muziejuje gavo daug dagiau žinių nei mokydamasis mokykloje.
Karl Lagerfeld karjerą pradėjo nuo savo kurtų drabužių pristatymo parodose. Pirmiausiai jis pristatė suknelės dizainą, vėliau savo kurtą paltą. Kūrėjas nevengė naudoti savo gaminiuose kailio gaminių, taip užsitraukė gyvūnų teisių aktyvistų neapykantą. Karl teigė, kad vaikiška diskutuoti apie kailį, pasaulyje, kuris valgo mėsą, odą naudoja batams, drabužiams ir net rankinėms. Nors pats kūrėjas beveik nevalgė mėsos ir nedėvėjo kailio, šių medžiagų nevengė naudoti savo kurtose kolekcijose. Gyvūnų teisių aktyvistai Karl Lagerfeld vadino mados dinozauru. Nors didžiąją gyvenimo dalį, kūrėjas pristatinėdavo kolekcijas tik su natūraliu kailiu, 2010 m. jis pristatė Chanel kolekciją, kurioje buvo tik dirbtinis kailis. Tuomet jis teigė, kad tai dirbtinio kailio triumfas, nes jis tapo toks pat puikus, kaip ir natūralus.
Baigęs meno istorijos studijas Romoje, Karl pradėjo dirbti laisvai samdomu dizaineriu daugeliui žinomų prekės ženklų. Neilgai trukus jis buvo pasamdytas Chanel mados namų, kurie buvo laikomi beveik mirusiu prekės ženklu. Karl pakeitė Chanel logotipą, atnaujino jau sukurtas drabužių linijas, taip atgaivindamas ir pakeldamas prekės ženklą į naujas aukštumas. Praėjus metams jis sukūrė savo prekės ženklą „Karl Lagerfeld“, kuris pasižymi novatorišku požiūriu į madą ir siekė pabrėžti intelektualų seksualumą.
Po Karl Lagerfeld mirties buvo išleista jo vardinių baltų marškinių kolekcija, mat jis teigė, kad balti marškiniai yra visko pagrindas, o visa kita ateina po to. Kadangi septyni buvo Karl mėgstamiausias skaičius, paskutiniai 7 kūrėjo kurti dizainai buvo pakartotinai iškeisti 77 kartus ir parduoti už 777 eurus. Surinkti pinigai buvo paaukoti Prancūzijos labdaros organizacijai „Sauver La Vie“. Karl Lagerfeld gyveno vadovavosi principu – priimk dabartį ir sugalvok ateitį!